17 mai 2010

Poveste terifianta: fantoma din parcarea subterana (tunel)


Salut la toti. In acest articol, as vrea sa va povestesc ceva ce mi s-a intamplat joi. Impreuna cu 6 prieteni: Bianca, Claudiu, Radu,Bogdan, Emi si Gabriel, am mers sa vedem un tunel parasit de langa catedrala... Erau unele zvonuri ca tunelul ar putea fi bantuit, si s-au confirmat. Lucruri bizare s-au intamplat in acea zi. Mai intai, suntele infricosatoare din tunel ne-au facut parul maciuca, dar Bianca, Claudiu si eu am fost in mare pericol. Mergand prin tunel ne-am intalnit cu o fantoma. Multi ma veti crede nebuna, dar va asigur, asta este adevarul curat. Fantoma avea fata de batrana, nas ascutit si gura stramba. Se zice ca ar fi pierit intr-un accident si nimeni nu i-a gasit cadavrul. Din fericire, eu am surprins-o intr-o poza(cea din stanga, dupa cum observati)... Acolo se poate vedea clar cum trecea printr-un perete... Lucrul cel mai bizar este ca, dupa ce Bogdan si Claudiu au spus rugaciunea ,,Tatal Nostru" , pe perete, o mana invizibila, a inceput sa scrie urmatorul mesaj: ,,Iisus nu va apara, cainilor!". Tot in tunel, lanterna Biancai s-a stricat... Pe data de 18 Mai 2010 si 20 Mai 2010, voi reintra in tunel pentru a investiga... Va voi tine la curent cu noutati...(daca inca voi mai fi vie).

2 comentarii:

  1. Azi am fost in tunel pana la capat si l-am cercetat atent si nu am vazut nimik.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ma duc si eu cu Bogdan acolo si am sa ma conving daca exista sau nu exista fantoma.

    RăspundețiȘtergere